Vara care tocmai a trecut a fost una plina si agitata pentru mine,  si nu am reusit sa evadez nicaieri intr-o vacanta, asa ca, acum ca am mai mult timp liber am decis sa iau atitudine si sa planuiesc un weekend prelungit cu Ioana,o prietena draga, intr-o capitala. Am ales sa mergem la Viena, sa nu ne complicam cu avion si distante mari, pentru ca aveam doar patru zile la dispozitie, si pentru ca, desi am mai fost de doua ori pana acum in Viena, chiar in preajma sarbatorilor de iarna, nu am vizitat altceva decat Targul de Craciun si Catedrala Sf Stefan, si stiam cat de frumos e orasul si cate mai sunt de vazut. Am avut mare noroc cu Ana Maria, o prietena a Ioanei si acum si a mea, care e stabilita de 10 ani in Viena, si care a fost „ghidul” nostru in fiecare zi, ne-a dus in locurile cele mai frumoase, am luat cele mai delicioase mese si ne-a sfatuit care locatii merita vazute primele , fiind asa presate de timp.

Am ajuns sambata noapte in Viena, dar asta nu ne-a impiedicat sa ne trezim devreme duminica, sa ne intalnim cu Ana la micul dejun la Nascha, care a fost delicios!! Ne-am plimbat toata ziua,am fost la Catedrala Sf Stefan si am urcat in turn, am fost la Belvedere, la Parlament, la Primarie, am luat pranzul la Vapiano si ne-am intors la hotel sa ne odihnim putin. Seara am iesit la Hard Rock Cafe, unde am mancat buffalo wings dupa 3 ani de zile :)) era mancarea mea preferata in America si nu am mai mancat de atunci. Am mai stat putin intr-un bar si am povestit iar apoi am plecat spre hotel, eram epuizate 😀 Nu am mai ras demult asa bine ca in excursia asta, si chiar aveam nevoie de asa ceva. Va las pe voi sa vedeti din poze ce frumos a fost in prima noastra zi la Viena, si ne revedem pe blog sa va povestesc despre a doua zi. Va pup!

„Wherever you go, go with all your heart!”

2590 Total vizualizari 1 Vizualizari astazi
Nu fi egoista, share:)Share on Facebook