MCC_4165

 

Hello!!
V-am promis ceva dragut si a venit momentul sa va arat despre ce e vorba, dar ma gandesc ca ati ghicit inca din titlul postarii. Da, e vorba despre sport, mersul la sala, si de ce nu, sursa motivatiilor noastre. M-am gandit sa scriu despre asta pentru ca multa vreme mi-am tot propus sa incep un program serios la sala, si de fiecare data abandonam din diverse motive: din comfort, din lipsa de motivatie, din simplul fapt ca sala respectiva nu era un mediu in care ma puteam desfasura si relaxa in acelasi timp.
Am auzit ca urmeaza sa se deschida o sala noua in oras, iar numele mi-a spus ca e exact ce imi doream, ZenGym. Odata cu deschiderea mi s-a confirmat acest lucru, o sala de aerobic cu 3 pereti de sticla, sauna, sala de aparate dotata cu exchipament de cea mai noua generatie, si un personal care iti aduce zambetul pe buze de la intrare. Acolo l-am gasit si pe cel care a devenit antrenorul meu, Lucian, si asta pentru ca a reusit sa ma motiveze dupa doar cateva sedinte de fitness extrem, cum ii spune el. E greu la inceput, in orice facem, dar dupa ce trecem acel prag, dupa ce ne obisnuim cu efortul si cu febra musculara pe care nu avem cum sa o evitam, cand apar primele rezultate, atunci realizam cat de bine ne face sportul, si ce impact are asupra organisumului si asupra starii noastre de spirit.
Asa cum v-am spus, eu mi-am gasit motivatia mergand la sala, antrenamentul de grup mi-a indus starea de competivitate, pentru ca de fiecare data cand nu mai pot, ma uit stanga dreapta si vad ca de fapt se poate, ca trebuie doar sa imi doresc mai mult.
Poate va intrebati ce legatura are asta cu voi 🙂 Surpriza de care vorbeam consta in prezentarea a catorva exercitii care le facem impreuna la grup, si pe care va sfatuiesc sa le incercati acasa, iar daca aveti nevoie de mai multa motivatie sa o cautati la fel ca mine.Exercitiile de azi sunt pentru abdomen, iar daca va plac o sa trecem si la altele 😀 Enjoy!

 

Exercitiul 1 : Din stand pe sezut cu genunchii trasi la piept, se executa extensia trunchiului spre sol, fara ca umerii sa atinga podeaua. Picioarele se intind complet la 45 de grade sau mai jos, in functie de puterea fiecaruia. Bratele se mentin permanent intinse, paralele cu solul. Se evita repetarile trisate (smucite) mentinand abdomenul sub control. La terminarea seriei, picioarele nu ating podeaua, ci se trece direct la urmatorul exercitiu.

 

MCC_4083 MCC_4078

 

 

Exercitiul 2: Din sezand, cu spatele drept, trunchiul usor inclinat pe spate, barbia ridicata, se executa miscarea de rasucire a trunchiului. Cu cat te lasi mai tare pe spate, cu atat gradul de dificultate creste, dar si stresul asupra coloanei lombare. Se cauta pozitia optima pt fiecare.

 

 

MCC_4107 MCC_4103

 

Exercitiul 3: Din pozitia de flotare, se duce alternativ bratul spre picior. Pe parcursul executiei, se mentine spatele drept, fara a ridica sau balansa bazinul.

 

MCC_4137 MCC_4138

 

 

Exercitiul 4: Din sezand cu sprijin pe coate, se executa extensia alternativa a picioarelor spre sol. La coborare piciorul se mentine intins, fara sa atinga solul. Pe parcursul executiei se evita arcuirea spatelui, mentinand abdomenul sub control. La ridicare, piciorul nu va fi dus pana la piept, ci doar la jumatate.

 

MCC_4073

 

 

Exercitiul 5: Din pozitie de flotare , se duce mana la umarul opus, mentinand spatele drept si privirea inainte.

MCC_4122 MCC_4123

 

 

La exercitiile 1, 3, 4 se vor executa repetari in viteza moderata, iar la exercitiile 2 si 5 viteza de executie se va mari. Pt rezultatele asteptate, circuitul pt abdominali se combina cu 30 min cardio. Iar la sfarsit, se executa stretching static, pt revenire.
Se executa 1 min/exercitiu, fara pauza intre exercitii. La terminarea circuitului, dupa o pauza de 40 sec, se repeta circuitul de 3-4 ori. Si fetelor, nu uitati de incalzire, e esentiala inainte de orice efort fizic! 

Si acum sa va fac cunostiinta cu Lucian 😀 Pe el il gasiti la ZenGym sau pe facebook, Nicolescu S. Lucian!

MCC_4085 MCC_4114

 

MCC_4161

 

MCC_4157

 

 

Multumesc :

Claudiu Miclaus – Photo

Nicolescu S. Lucian – Antrenor personal

                 Va pup!

4154 Total vizualizari 10 Vizualizari astazi
Nu fi egoista, share:)Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email